Dag 69: Utflykt

Idag blev det utflykt!


Först så var vi på ett ställe där det finns massa hällristningar.

Landskapet där var jättefint med massa konstiga och fina stenar där vattnen rann och bildade
naturliga pooler.


Och Daniel tog sig ett dopp.


Sen var vi till ett ställe som heter Pedra do Santo Antonio där vi klättrade upp på ett jättestort berg
med världens utsikt och en mycket speciell sten.


:)


Haha, jag och Susannehögst upp på berget med utsikten bakom oss.
OBS. jag är inte så liten som jag ser ut på bilden.. jag står i lutning.


Här är alltså den där enorma stenen som står mitt uppe på det stora berget.


Sista stoppet var till en stad som heter Areia som är känd för sina starkt färgade hus. Jag och Susanne
var i denna stad första gången vi var i Brasilien 2007 och sedan dess så har många mer hus blivit målade.




När vi kom hem efter utflykten så var det grillfest nere vid poolen men vi var så himla trötta så nu sitter jag har och uppdaterar för att sen gå och lägga mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback