Dag 21: Poolhäng!

Idag har vi inte heller gjort ett skit! Bara slappat vid poolen och bränt upp oss samt legat i hängmatta och sett på film! Men imorgon så blir det en heldag i Natal där jag och Daniel ska shoppa loss medans pappa och Marie gör några ärenden.

Och just ja, igår så skulle jag och Daniel dra ner till den mysiga damen med den goda kycklingen och dom goda pommesen men då var det ju såklart stängt så vi gick till pizzerian istället. Vi beställde pommes och någon slags kyckling som var friterad och inte alls god plus att den var mycket dyrare än den andra så vi gick hem med ledsna miner OCH som om inte det var nog så fick jag under den lilla stund vi satt där 12 st nya MYGGBETT! Jag som har klarat mig nu i flera nätter i rad utan ett enda myggbett -.-

Eftersom att jag dessutom är typ allergisk mot dessa myggor så var dessa 12 nya ingen vacker syn när jag vaknade idag! Det ser ut som om jag har böldpest, de minsta betten är ungefär lika stora som en femkrona medans det största är cirka 5 cm i diameter!! Det kittlar så jag tror jag blir galen! :(



Här får ni en fin bild på mig och Daniel istället (:




Kommentarer
» anna-lena wennberg

Stackare då! Finns det inte myggmedel i Brasilien? Jag kan ta med om ni vill ha. Funderar på att köpa sånt där nät att ha över sängen om det går att få tag på, eller har ni det? Har du fått någon fisk då Daniel? Kram, kram

2011-10-07 // 08:20:20
» mamma

Stackars dig min älskling :) Hoppas "den där salven"hjälper dig.Skönt att få lite bilderfrån er<3

2011-10-07 // 09:27:43
» Mimmi

Ja det är jobbigt men det var bara för att vi satt vid just den restaurangen som jag fick så mycket bett. Jag har inte fått några bett annars när jag vart ute, bara när vi har legat och sovit och så har vi myggspray som vi köpt här nere.



Anna-Lena: Jag har sett att det finna att köpa sånna där myggnät här nere men jag vet inte om det går att sätta upp dom utan att göra hål i taget för det är nog inte Lars så sugen på att göra i sitt hus :/ Och nej Daniel har inte fått någon fisk än ;)



Mamma: Jag tror att salvan hjälper lite men jag får nog ta och köpa en ny med tanke på att den jag har nu är för gammal :) <3

2011-10-08 // 15:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback