Dag 35-41: Förlåt!

Förlåt så himla mycket att vi inte har uppdaterat på bloggen på en hel vecka! Anledningen till detta är att vi haft dålig internetuppkoppling plus att vi heller inte gjort något roligt att berätta. Vi var inte till vattenfallet som vi tänkt utan vi har typ bara vart hemma och legat vid poolen.

MEN imorgon så kommer Anna-Lena och Malin och stannar här i 10 dagar så då minsan blir det andra bullar! Då blir det med all säkerhet roligare inlägg på bloggen. Idag pratade jag också med mamma, bengt och mormor på skype. Det var lika härligt som vanligt att få höra och prata med dom och speciellt mormor som jag inte pratat med sen jag åkte. Hon var helt facinerad över att hon kunde både prata och se mig som var på andra sidan jorden!


Kommentarer
» Fiske Rasmus

Och här sitter man och kolla bloggen och blir lika besviken varje dag! NO COOKIES FOR U GUYS!!!!

2011-10-31 // 12:25:24
» Anonym

10 dagar? vilket flygbolad flyger dem med?

2011-11-13 // 13:32:47
» Anonym

flygbolag*

2011-11-13 // 13:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback