ÄNTLIGEN!


Nu är vi framme! Det känns som en dröm, det går inte föreställa sig hur jävla skönt och häftigt det känns att vara här. Jag hade en bild i huvudet på hur det skulle se ut och jag kan säga att det är nåt kolosalt över förväntningarna. Nu har vi precis ätit frukost bestående av färsk annanas, papaya, ägg och lite sådant. Vi ska utforska byn idag, kolla vart affärer, restauranger, barer är osv, sen blir det nog bara att ta det lugnt och packa upp så man känner sig hemma och bosatt.
Jag trodde att miljön skulle vara ungefär som när man är utomlands i turkiet, italien etc men det är långt ifrån lika, det är helt fantastiskt, nu ska jag gå ut och plocka lite bananer, skriver nog imorgon!

Kommentarer
» Rasmus Eriksson

Ser varmt ut. Drick om ni inte vill dö.

2011-09-16 // 15:54:28
» Chrille

Nice ställe!

2011-09-16 // 16:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback