Nu har jag börjat packa också!

Hejjj, nu har jag börjat packa också, det är ju trots allt 6 dagar kvar innan vi åker
men det kan vara skönt att få ner lite så man känner att det snart är dags.
Stråhatten är ett måste, fiskedragen inför hajfisket hänger med! Nu längtar jag
så det bara smäller om det. Det är lite svårt att förstå hur länge man ska vara
borta. Det kommer nog kännas väldigt konstigt när man kommit ner och bosatt sig
och veta att här ska jag bo i 3 månader. Det kommer iallafall bli jääävligt gött tror jag.
Hej då, skriver snart igen!

Kommentarer
» Rasmus Eriksson

Det var ju en fin packning. Men vart fan är vikingahjälmen?

2011-09-08 // 23:58:43
» PHzz

Åh va skönt! Jag vill oxå till Brasilien!

2011-09-10 // 11:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback