Resefebern tar över natten

Har inte sovit en blund inatt, och det beror ju förmodligen på all nervositet och alla tankar som yrar runt i huvudet.
Gick upp 08.30 imorse och nu sitter vi i husbilen påväg till Arlanda där vi ska åka ifrån. Planet går 15.00 och vi är framme 03.00 (23.00 brasiliansk tid) som beräknat. Planet tar altså ca 12 timmar så vi kommer nog få lite god mat och hinna se på en hel del filmer innan vi är framme. Kanske kommer en och en annan Gin&Tonic slinka ner i magen också om jag har tur. Vi kommer anlända till en stad som heter Natal och därifrån kommer vi åka bil i ca1 timme tills vi är framme. Det första jag kommer göra är nog att packa upp mina saker, ta en dusch och sen återstår det och se vad man hittar på beroende på tid och ork.
Skriver nog ett inlägg imorgon skulle jag tro. Hej då!

Kommentarer
» Mamma-Lena

Fy vad hemskt det såg ut med resfeber. Hoppas den släpper snart:-) På sätt och vis är det bra om du sovit dåligt, då kanske du kan sova på planet. Själv är jag hemma med Malin idag. Hon fick magsjuka igår:-( Nu ligger hon i soffa och sover. Jättekram!

2011-09-15 // 11:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback